Despre mine

Fotografia mea
Peste putin timp am sa implinesc 7 ani. Cel mai mult imi doresc ca mami si tati sa nu mai planga. Imi doresc ca fratiorul meu sa nu mai fie trist si sa nu mai merg la spital.

DONATII SE POT FACE IN CONTURILE:

CONT LEI: RO03 INGB 0000 9999 0266 8939
CONT EURO: RO83 INGB 0000 9999 0266 8954

RODICA ALEXANDRA OANCEA - MAMA

va multumim pentru ajutor!


vineri, 30 septembrie 2011

Vesti bune! Si ce daca un ochi nu mai vrea sa zambeasca? Celalalt rade cu gura pana la urechi!

In primul rand vreau sa multumesc inca odata tuturor celor care ne-au ajutat. Este impresionant! In timp foarte scurt, oameni extrordinari din jurul familiei Oancea au facut donatii in bani, iar medici minunati au raspuns apelurilor mele si au facut posibil ca investigatiile sa aiba loc in regim de urgenta.

Avem vesti minunate! Promit sa postez curand si documentele medicale!
Avem rezultatul investigatiei RMN, din care reiese ca intradevar raul a fost inlaturat in totalitate. Verdict : "fara resturi tumorale".
Ieri Bianca a fost investigata si de catre un medic oftalmolog. Se confirma pierderea ochiului stang, insa marea nostra bucurie este ca ochiul drept al micutei este in afara pericolului. La examinare RTH (tomografie) avem rezultat foarte bun pentru ochiul drept. Nervul optic este intact iar ceea ce s-a crezut pentru o vreme ca ar fi un pericol, a fost numai o inflamatie datorata interventiei din luna Mai.
Doamna doctor, Profesor Doctor Liliana Voinea, ne-a explicat aseara ca ceea ce ii speria pe parintii Biancai sunt manifestari firesti. Ca un pacient cu ochi unic are nevoie de timp pentru adaptare. Ca un creier care a primit timp de 6 ani informatie de la doi ochi, trebuie sa invete acum sa primeasca si sa proceseze de la unul singur. Sunt firesti oboseala si tulburarile de vedere in primul an dupa interventia in care s-a pierdut un ochi.

Un alt Om extraordinar, un prieten, ne ajuta acum. El va merge in curand la Hanovra si va duce cu el documentele medicale ale micutei. Vom avea si de acolo o parere. :)

Concluzie: Mica printesa va merge la scoala in continuare. Ramane sub observatie si tratament medicamentos. La fiecare 6 luni merge la RMN si la oftalmolog. Mai asteptam parerile neurochirurgilor.

Ma simt ca si cand ... degeaba incerc sa spun ca nu-mi gasesc cuvintele. Eu nu sunt cel mai credincios om din cati cunosc, dar astazi spun din nou: "Dumnezeu este acolo unde oamenii sunt!"

Probabil ca sunt printre cititorii acestei povesti si oameni care ma cunosc. Ei inteleg desigur de ce ma bucur atat pentru mica printesa.

Va multumesc!
Elena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu